BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 24. juni 2008

Ta da...


Sånn da var jeg ferdig med kjolen. Det er synd jeg ikke fikk noen skikkelig bilder, for mønsteret kommer så dårlig frem.Dette er første gangen jeg faktisk har klart å følge en oppskrift (bare et par avvik...)Den var veldig lett å strikke også. Oppskriften har jeg funnet i en Inspiration hefte nr. 265 og garnet jeg har brukt er Micro.


Ved delingen fra nedre del av kjolen til øvre!Og knappene jeg brukte.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

frøken ij sa...

så flott kjolen blei! :D *klappe på skuldra* bra jobba, heidi! og dixi e no berre so skjønn! alt bra ellers? :) *go klem*

Linn sa...

Så fin kjole! Du e flink Heidi! Klem fra Linner'n

Torhild sa...

Kjolen vart kjempefin! Æ ferdog mæ min e au. O akkuratt som de vart det eit par avvik frå uppskrifte ja... Men den vart nå! =)