BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 5. august 2008

Prøv å gjett?


Prøv og gjett hva dette er?


Jo, bringebærpiken har laget en jordbærkjole!




Jeg syntes det var så morsomt å sy, så jeg bestemte meg for å kjøpe noe billig stoff som jeg kunne prøve å lage skjørt av!Jeg kjøpte dette jordbærstoffet billig, og da jeg kom hjem innså jeg at jeg hadde nok stoff til å kunne lage en kjole, så da satte jeg igang!Egentlig er jeg ganske fornøyd med resultatet, og jeg er veldig fornøyd at jeg klarte å sy inn en glidelås, det har jeg aldri gjort før. Heller aldri har jeg satt på silkebånd som man må sy helt helt helt inn mot kantene, men det gikk:)Så dette er min hjemmelagde sommerkjole:)

Nå i etterkant har jeg vært og kjøpt inn mer stoff og gleder meg til å komme igang med noe mer, problemet er bare at jeg ikke tør å klippe i stoffet, for jeg er så redd for å klippe feil...

4 kommentarer:

frøken ij sa...

wow! i e imponert. kjempe bra jobba, heidi! kjolen ble skikkelig fin :D

Linn sa...

Wow fiiin:)

Tine sa...

Heidi! Du imponerer meg meir og meir! Du er jo blitt superflink!! Stolt av deg, søta!

Torhild sa...

Åi! Den va kjempefin!! Bestille ein slik ;) Flink du æ!