BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tirsdag 5. august 2008

Prøver å lære meg å sy igjen!

En symaskin har jeg ikke rørt siden jeg hadde kunstog håndverk på ungdomskolen, men jeg tenkte det kunne vært artig å prøve det igjen, så jeg leiten frem bestemors gamle pfaff 1201 eller noe. Deretter jeg dro jeg til panduro( veldig billig stoff butikk..NOT!)Og fant noen småsmå biter av stoff som holdt til en strikkebag, og resultatet ble helt ok, med tanke på at det faktisk er noen år siden sist:





Og slik så den ut innvendig, men en lomme til og med, det hadde jeg ikke trodd at jeg skulle klare

2 kommentarer:

frøken ij sa...

mykje nytt sia sist, kjekt! greit å kunne sy litt praktiske ting som en strikkepose faktisk e. du kan visst du vil :)

ang billige stoff så he stoff og stil ganske bra utvalg og dei ekje so dyr. hell t i nærheten av drammen + nettsie. ta en titt der om du vil sy meir :)

Hobbygåsa sa...

Den ble jo skikkelig fin! Jeg sliter med symaskinen, har fryktelig lyst til å lære men mangler tålmodighet hehe. Mye lettere med et strikketøy som kan ligge parat i sofaen til en runde nå og da. Men en dag...