BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 15. oktober 2008

En oppdatering er vel på plass....

Da har jeg ikke lagt ut noe på lenge, det skyldes for det meste mye jobb og en ganske treg datamaskin som trenger en runde hos formatøren!I tillegg til dette har mye tid gått til visninger og bud runder. Nå som rekkehuset er i boks, har det blitt mer strikking, jeg ligger etter i planleggingen min, og jula nærmere seg med stormskritt. Jeg håper iallfall at det blir en del strikking fremover, vi skal iallfall ha et kontor/hobbyrom i det nye rekkehuset, og det gleder jeg meg stort til. Da kommer symaskina på plass, og syskrinet mitt og alt garnet skal få en fin plass:)

Jeg har iallfall tenkt til å vise dere det lille jeg har gjort i det siste da:)

1 kommentar:

frøken ij sa...

gratulere igjen ma hus! :) kos d ma hobbyrom. maskina mi e au litt treig og teit for tia, so i må nok kikke på bilda dine en anna gang for akkurat no fær i berre fram nåkken.. :|

blir spennande ma kjolen da :) litt arbeid, men d blir nok fint :)

korsn e d forresten greiast å komme se t roverud om i sku ha komt på besøk en gang? kjøre eller ta tog?

bynne litt seinare enn vanlig i dag på skuln, men no trur i d e på tida å sette i gang ma å ete og kle på se, ikkje berre kose se på nett ;) ha en fin dag, heidi! savna å ha d her oppe.. *klem*