BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 15. oktober 2008

Og da har jeg strikket en genser til tantebarnet mitt på 4 år. Jeg fant ingen oppskrift jeg likte så jeg bestemte meg for å gjøre det selv, uten oppskrift. Det skulle jeg kanskje aldri ha gjort for den passer nemlig ikke, den er altfor liten. Så da ble det nok et strikkeplagg til den yngste av tantebarnene. Som forøvrig har lært seg å si Tante Heidi med tegn. Og hun har ikke fylt ett år engang:) Jeg er stolt. Men iallfall betyr dette at det må nok bli noe annet bra til den eldste.
Jeg er også nødt til å ta med bildet fra før jeg ble ferdig med genseren, for det tok jeg nemlig for lenge siden, men Dixie hun har bestemt seg at alle bilder jeg tar på gulvet skal hun være med...så det så!

Posted by Picasa

1 kommentar:

frøken ij sa...

mmh kan d vær nåkkå feil ma linken t bilda i d innlegge her? dei kjæm ikkje opp.. ha ei fin helg! :)