BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 2. februar 2009

Ferdig!

Da var jeg endelig ferdig med alpaca kjolen min, den ble gudskjelov ikke for liten, jeg fryktet det en liten periode, men det viste seg at jeg ikke trenger å slanke meg for å passe i kjolen...Puh, for en lettelse..hehe

Det ble ikke så gode bilder over kjolen, men resultatet ble nå slik. Kjolen ser litt lang ut i overkroppeb ogkort ut ved kjørtedelen, men egentlig passer det ganske greit, skulle ønske at den var liltt kortere i ryggen, men det er slike ting en ikke vet på forhånd. Jeg har aldri strikket et så stort klesplagg til meg selv, og i og med at jeg brukte mindre strikkepinner enn hva oppskriften anbefalte er jeg rimelig fornøyd. Oppskriften har jeg funnet på garnstudio . Fargen er jeg iallfall veldig fornøyd med, men tross den fine fargen blir det nok en liten periode med korte korte korte strikkeprosjekter fremover...Det har tatt noen timer..men det er stas å bli ferdig da.


Posted by Picasa

3 kommentarer:

frøken ij sa...

So kjekt ma ny innlegg :) Flott kjole, håpe du fær mykje glede av`n. God helg! *klem*

Linn sa...

Så fin! Flink du e Heidi:)

Torhild sa...

Så fin da! Flink du æ! Bynt på pleddet enda heill? E vart ferog mæ mitt i jår. Det tok tid!! Men resultatet vart bra da. KLem