BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mandag 2. februar 2009

Pulsvarmere

Før jul kjøpte jeg inn perler og babyull for å lage pulsvarmere med perler. Forrige uke fikk jeg startet på de...ting tar tid for å si det sånn....hehe. Slik ble iallfall resultatet, det ble ikke så bra bilder for perlene fikk så mye svakere farge enn i virkeligheten, det er en veldig fin mørk havlignende farge på perlene, går fint inn i svart. Jeg er veldig fornøyd med de, de tok ikke så lang tid å lage, iallfall ikke så lang tid som alpaca kjolen min.. Mønsteret har jeg rett og slett klart å kopiere fra et annet bilde av pulsvarmere..neste gang vil jeg nok enten lage en perlekant øverst, eller begynt med mønsteret tidligere, men til mitt første par, synes jeg ikke at de er så ille. Gode er de iallfall. mamma ønsket seg sånne, så da har de iallfall falt i smak hos noen.
Men jeg skal ærlig innrømme at det kjipeste ved dette prosjektet var å sette på perlene, før en kunne starte og strikke...Sikkert flere som er enige med meg:)
Posted by Picasa

1 kommentar:

frøken ij sa...

Skikkelig flotte pulsvarmere, Heidi! :D Du he hatt ei veldig utvikling fra du starta å t no. Flink e du :)